0 Кошик
Вибране
Порівняння

Правила обміну та повернення продукції

Товар належної якості

Протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, покупець має право обміняти товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Обмін проводиться, якщо товар не використовувався і збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, упаковка, а також розрахунковий документ, виданий покупцеві разом з проданим товаром, крім того, товар не входить до переліку тих, які не підлягають обміну.

Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), зазначений в додатку №3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 р №172.

Товар належної якості, виробленого і придбаного покупцем спеціально по його індивідуальним замовленням, поверненню не підлягає.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, покупець має право:

  • або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості;
  • або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару;
  • або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.

При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із покупцем проводяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються покупцеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші в день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.

У разі продажу Товару з відтермінуванням платежу, при його поверненні, покупець повинен надати поворотну накладну і зробити коригування податкової в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Товар заміні не підлягає, якщо:

  • він був в експлуатації, має дефекти, які виникли з вини покупця, знаходиться в неповній комплектації, не збережено його товарний вигляд.
  • відсутній документ, що підтверджує факт покупки товару або гарантійний талон на придбаний товар.
  • з моменту покупки товару пройшло більше 14 днів.

Товар неналежної якості

У разі виявлення недоліків товару, покупець, якому переданий товар, має право вимагати:

  1. пропорційного зменшення ціни;
  2. безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
  3. відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

У разі виявлення істотних недоліків, які виникли з вини продавця товару або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, покупець має право за своїм вибором вимагати від продавця:

  1. розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
  2. вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа товару, який є у продавця.

Істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника, після його усунення проявляється знову з незалежних від покупця причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:

  • він взагалі не може бути усунутий;
  • його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
  • він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором;

Вимоги покупця підлягають задоволенню тільки щодо тих товарів, гарантійний термін на які не закінчився.

Для розгляду вимог покупця, йому необхідно подати продавцю наступні документи і матеріали:

  • розрахунковий документ;
  • технічний паспорт, з позначкою про дату продажу товару;
  • лист з описом недоліків товару, вимог покупця і причин повернення товару (зразки оформлення листів додаються);
  • фото, відео матеріалів тощо

Транспортування Товару для його заміни, повернення, ремонту здійснюється за рахунок покупця адресною доставкою на адресу складу продавця: Контакти.

Вимоги не підлягають задоволенню, якщо продавець доведе, що недоліки товару виникли внаслідок порушення покупцем правил користування товаром або його зберігання.

Гарантія на товар не поширюється:

  • прі не поданні документів, зазначених вище і / або Товару, щодо якої висуваються вимоги;
  • при неможливості ідентифікувати Товар щодо гарантійного талона;
  • при виявленні виправлень в гарантійному талоні;
  • якщо буде повністю або частково змінений, стертий, вилучений логотип торгової марки MIV;
  • при використанні Товару не за призначенням і не відповідно до технічного паспорта Товару;
  • при порушенні покупцем правил користування, транспортування, підключення, експлуатації та зберігання Товару;
  • при поданні покупцем завідомо неправдивої інформації про факт настання гарантійного випадку;
  • при навмисних діях або бездіяльності покупця, або третіх осіб, спрямованих на настання гарантійного випадку, а також при недбалому використанні Товару;
  • коли ремонт / настройка / адаптація / запуск в експлуатацію Товару було здійснено не повноважними на те особами, організаціями, що призвело до несправності Товару;
  • при попаданні всередину Товару сторонніх предметів, рідини тощо;
  • при виявленні пошкоджень Товару, викликаних неналежним функціонуванням електромережі, газопроводу, мережі водопостачання та каналізації, суттєвим негативним впливом навколишнього середовища, і наявності інших факторів;
  • при виявленні хімічних, механічних, термічних пошкоджень і корозії на забарвлених частинах Товару;
  • при стихійних лихах: пожежа, повінь та інші причини, які завдали шкоди Товару і знаходяться не під контролем продавця і покупця;
  • коли продавцю не була надана можливість встановити причину виходу з ладу Товару, який був відремонтований власними силами, без погодження з продавцем;
  • при закінченні терміну гарантії Товару.